سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوستی

صفحه خانگی پارسی یار درباره

سخنرانی مولوی خیرشاهی

   ویدیوهای مشابه بیشتر


برنامه بازیابی اطلاعات پاک شده از هارد دیسک کامپیوتر Runtime Get

منبع : www.Patoghu.com
Runtime GetDataBack نرم افزاری است قدرتمند جهت بازیابی اطلاعات موجود بر روی یک پارتیشن پاک شده که در کمترین زمان ممکن به شما کمک می کند تا اطلاعات از دست رفته خود را بازیابی کنید. این برنامه از دو ابزار گوناگون جهت بازیابی ، که یکی مخصوص پارتیشن های NTFS ودیگری مخصوص پارتیشن های FAT می باشد. این برنامه دارای تنظیمات پیشرفته جهت بازیابی حرفه ای تر و هرچه بهتر اطلاعات از پارتیشن ها می باشد. گاهی ممکن است یک ویروس خطرناک تمامی اطلاعات یک پارتیشن یاچند پارتیشن را به طور کامل پاک یا فرمت کند ، در این حال برنامه به کمک شما خواهد آمد و تمامی اطلاعات از دست رفته ی شما را در کمترین زمان ممکن باز خواهد گرداند.
ویژگی های کلیدی نرم افزار:
- سازگاری کامل با تمامی هارد دیسک های موجود از قبیل IDE, SCSI, SATA
- سازگاری کامل با تمامی حافظه های USB
- سازگاری کامل با تمامی هارد دیسک های USB
- قابلیت برگرداندن فایل ها از سایر پارتیشن ها
- قابلیت برگرداندن فایل ها از دیسک ای دینامیک
- قابلیت برگرداندن فایل ها از فلاپی درایو
- قابلیت برگرداندن از فایل های image
- سازگاری کامل با Zip/Jaz درایوها
- سازگاری کامل با iPod
- و...

 

پسوردپسورد فایل : www.patoghu.com
منبع منبع

تبدیل موبایل به وب کم با Mobiola Web Camera for S60 v3.0.15

alt
کاربران حتما در مورد وب کم و عملکرد آن حتما آشنایی کافی دارند. دوربین های کوچکی که کاربران را قادر می سازند تا به صورت زنده تصاویر خود را در محیط های مختلف نرم افزاری از جمله نرم افزارهای پیام رسان به اشتراک دیگران بگذارند. اما به دلایل مختلف خرید یک وب کم برای همه مقدور نیست و برای کاربرانی هم تنها بعضی اوقات وب کم احتیاج می شود پس به طبع به صرفه نیست که هزینه نسبتا بالایی صرف خرید یک وب کم شود، چاره ی کار را نرم افزاری جالب می تواند حل سازد، عملکرد این نرم افزار فوق العاده جالب است زیرا این نرم افزار قادر است تا دوربین گوشی های موبایل نوکیا سری 60 را به عنوان وب کم مورد استفاده قرار دهد. این ابزار که Mobiola Web Camera نام دارد برروی سیستم رایانه ای و همچنین گوشی تلفن همراه کاربر نصب و پس از اتصال از طرق مختلف می توان از دوربین گوشی به عنوان یک وب کم استفاده نمود. مدتی پیش نرم افزاری نظیر این نرم افزار برای گوشی های سونی اریکسون نیز منتشر شد اما قابلیت های این نرم افزار را نیز نداشت. Mobiola Web Camera قادر است تا به طور کامل و عدم بخش بخش شدن تصاویر را به سیستم رایانه ای با بهترین کیفیت ممکن منتقل سازد. امکان قراردادن افکت نیز وجود دارد، با نرم افزار های معروف نظیر Skype، Yahoo ، MSN ، AOL IM ، ICQ و وب سایت Youtube هم نیز سازگاری کامل دارد. امکان برقراری ارتباط از راه های مختلف از موبایل به رایانه نیز وجود دارد. USB ، WiFi و Bluetooth سه راهی هستند که می توان ارتباط نرم افزار گوشی را با نرم افزار رایانه برقرار نمود. نکته پایانی هم این که این نرم افزار با سیستم عامل سیمبین سری 60 و UIQ ، دو نسخه 5 و 6 ویندوز موبایل و J2ME devices سازگاری کامل نیز دارد. استفاده از نرم افزار بسیار آسان و هیچ نیازی به توضیح ندارد، تنها کافیست نسخه مربوط به گوشی نصب و نسخه مربوط به رایانه هم برروی سیستم عامل نصب شود تا پس از برقراری ارتباط از دوربین گوشی به عنوان وب کم بهره برد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Mobiola Web Camera for S60 v3.0.15:
- عدم قطع و وصل تصویر در ارسال به رایانه
- نهایت کیفیت در ارائه تصویر
- سازگار با انواع پل های ارتباطی USB ، WiFi و Bluetooth
- پشتیبانی از BlackBerry Storm
- پشتیبانی از Wi-Fi برای گوشی های BlackBerry
- نهایت سرعت در ارسال تصاویر
- امکان قرار دادن افکت در تصاویر خروجی
- سازگار با نرم افزار های معروف نظیر Skype ، Yahoo ، MSN ، AOL IM ، ICQ و وب سایت Youtube
- سازگار با سیستم عامل های سیمبین سری 60 و UIQ ، دو نسخه 5 و 6 ویندوز موبایل و J2ME devices
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا و ویندوز محبوب 7
- و ...


 

پسوردپسورد فایل : www.patoghu.com
منبع منبع

دانلود کتاب مرجع تمامی کد های ایرانسل به صورت جاوا

alt
مرجع اکثر کد های ایرانسل مخصوص سیم کارت های اعتباری ایرانسل , از انحایی که سیستم ایرانسل دارای کد های زیادی میباشد و از همین رو به خاطر داشتن تمامی کد های مخصوص ایرانسل کار بسیار سختی نیز هست کتاب مرجع کد های ایرانسل را که به صورت جاوا و در ابعاد 320×240 میباشد را برای شما اماده کرده ام که امیدوارم مورد پسند شما دوستان قرار گیرد.
در این کتاب اکثر کد های مهم ایرانسل نظیر کد های مدیریت آهنگ های پیشواز , طرح های تشویقی , دریافت رمز حساب اینترنتی و ... برای شما دوستان جمع آوری شده است

 

پسوردپسورد فایل : www.patoghu.com
منبع منبع

مجموعه تم موبایل سونی اریکسون گرافیک بالا Zodiac Theme Pack

alt
مجموعه تم سونی اریکسون با گرافیک بی نظیر در یک فایل اماده دانلود شده ویژه گی این تم ها بی نظیر بودن است شما میتوانید جزو اولین کسانی باشید که این تم های سونی اریکسون بی نظیر را خواهید داشت فرمت این تم ها Thm است و روی بیشتر مدل های گوشی های سونی اریکسون راحت نصب میشوند.

 

پسوردپسورد فایل : www.patoghu.com
منبع منبع

پلاگین قرآن برای آفیس ورد (Office Word)

alt
با نصب پلاگین قرآن (برای Office Word) بر روی سیستم منویی به منوهای نرم افزار ورد شما اضافه می شود به نام Al-Quran که با باز کردن و انتخاب نام سوره و آیات مورد نظر و فشردن کلید تأیید، متن همان قسمت از قرآن را به قلم عثمان طه در صفحه درج می شود. لینک دانلود این پلاگین در ادامه مطلب می باشد.

 

پسوردپسورد فایل : www.patoghu.com
منبع منبع

مجموعه 4 عکس پس زمینه اسلامی با نام مبارک الله

alt
مجموعه چند پس زمینه اسلامی که به نام الله مزین شده اند . عکس ها با کیفیت بسیاربالا هستند و می توانید علاوه بر مشاهده و استفاده به عنوان پس زمینه ، در کارهای گرافیکی تان هم از آن ها استفاده کنید

 

پسوردپسورد فایل : www.patoghu.com
منبع منبع

بازی جی تی ای 4 در موبایل با فرمت جاوا Grand Theft Auto 4

alt

بازی جاوا موبایل Grand Theft Auto 4 همگی علاقه مندان به کنسول پلی استیشن نام بازی جی تی ای را شنیده اند یا حتی به احتمال زیاد این بازی مهیج رو بازی کردند اخزین نسخه این بازی نسخه 4 است که هم اکنون در حال عرضه به مخاطبان است .هم اکنون شما میتوانید نسخه Grand Theft Auto 4 را برای گوشی های موبایل با فرمت جاوا از سایت میهن دانلود دریافت کنید. به دلیل جاوا بودن این بازی موبایل روی کلیه گوشیهای موبایل قابلیت نصب دارد.

 

پسوردپسورد فایل : www.patoghu.com
منبع منبع

نرم افزار قرآن سه بعدی Quran 3D

alt
هدیه فوق العاده برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته ایم. قرآن، کتاب آسمانی ما مسلمانان نباید به دلیل مشغله کاری هر روز از ما دورتر شود، به همین دلیل قصد داریم این نشانه حضرت باری تعالی را به صورت کاملا سه بعدی و به شکلی بسیار زیبا و متفاوت که قابل اجرا در رایانه است را برای دانلود در سایت قرار دهیم. این نرم افزار که حتی نیازی به نصب هم ندارد و به راحتی اجرا می شود ، رحل قرآنی را در محیط کاربری خود دارد که به سادگی می توان صفحات را مانند یک کتاب معمولی عوض نموده و حتی قرآن را جلو یا عقب برد و یا به جهات مختلف چرخاند. استفاده از این نرم افزار بسیارساده بوده و مطمئنا هرکس می تواند به راحتی از آن بهره ببرد. صفحات این قرآن مجازی، به مانند یک قرآن واقعی تذهیب شده است و لذت درک آیات قرآن را برای هرکس می تواند به همراه داشته باشد. کیفیت نمایش آیات و تصاویر فوق العاده مناسب و کاملا طبیعی می باشد.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Quran 3D:

  • - قابلیت انتخاب صفحات به مانند یک قرآن واقعی
  • - استفاده بسیار آسان به همراه محیط بسیار زیبا کاربری
  • - نمایش جز قرآن
  • - نمایش سوره
  • - قابلیت زوم کردن برروی آیات و سوره ها یا عقب بردن رحل قرآن
  • - قابلیت چرخاندن قرآن
  • - صفحات تذهیب شده
  • - عدم نیاز به نصب
  • - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا
  • - و ...

 

پسوردپسورد فایل : www.patoghu.com
منبع منبع

آهنگ زنگ غمگین

alt
آهنگ زنگ غمگین با فرمت mp3 که در سایت پاتوق یو به صورت رایگان برای دانلود در اختیار شما قرار گرفته است.

آهنگ زنگ غمگین


 

پسوردپسورد فایل : www.patoghu.com
منبع منبع