سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوستی

صفحه خانگی پارسی یار درباره

دانلود رایگان دیکشنری انگلیسی به فارسی , فارسی به انگلیسی Englis

دانلود رایگان دیکشنری انگلیسی به فارسی , فارسی به انگلیسی English to Persian Arad 2.0 Dictionary
نام یک دیکشنری انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی کاملا رایگان  است. که با قابلیت های فراوان خود, به یکی از بهترین دیکشنری های حال حاضر رایگان ایرانی تبدیل شده است. این نرم افزار در مواقعی که به مطالعه متون انگلیسی مشغول هستید در کنار شما حاضر بوده و به ساده ترین و سریع ترین وجه ممکن معنی کلمات مورد نظر را در اختیار شما قرار میدهد. دیکشنری Arad از سرعت بالایی در پیدا کردن لغت مورد نظر و ارائه معنی آن برخوردار بوده وا ز محیط کاربری بسیار ساده فارسی تشکیل شده است.
از ویژگی های منحصر به فرد این فرهنگ لغت میتوان به قابلیت ترجمه کلمه به کلمه متون انگلیسی فایل های TXT و HTML اشاره کرد, این دیکشنری فایل های متنی مورد نظر شما را از ورودی دریافت نموده و پس از پردازش سریع آن , معانی کلیه لغات موجود در صفحات را بصورت TXT یا HTML در اختیار شما قرار میدهد!, علاوه بر آن چنانچه مجهز به سیستم عامل ویندوز 2000 و یا نرم افزار Text-To-Speech باشید , قادر است کلمات انگلیسی مورد نظر شما را نیز تلفظ نماید. هم اکنون این دیکشنری بسیار کارآمد در ادامه مطلب از سایت قایل دریافت میباشد.

دانلود فایل دانلود فایل  
حجم فایل: 5.1 مگابایت
پسوردپسورد فایل : www.patoghu.com
منبع منبع

مجموعه سه تم جدید و فوق العاده زیبا برای گوشی های نوکیا سری 60 و

گوشی های نوکیا سری 60 ویرایش سوم

 

تم های جدید و فوق العاده زیبا را برای شما قرار داده است که شامل سه تم جدید و واقعا زیبا می باشد.این سه تم دارای طراحی بسیار زیبایی می باشند و از کیغیت بسیار عالی نیز برخوردارند.فرمت این تم ها sis بوده و قابل نصب بر روی گوشی های نوکیای دارای سیستم عامل سیمبین سری 60 ویرایش سوم می باشند.هم اکنون می توانید هر سه تم را به صورت یکجا در قالب یک فایل فشرده از سایت پاتوق یو دریافت نمایید.


دانلود فایل دانلود فایل  
حجم فایل: 2.11 مگابایت
پسوردپسورد فایل : www.patoghu.com
منبع منبع

 


مشاهده تلویزیون آنلاین با پایین ترین سرعت اینترنتی با نرم افزار

منبع : http://patoghu.com
به جرات می توان گفت که رادیو و تلویزیون یکی از پر طرفدارترین و در عین حال مهیج ترین سرگرمی های مردم به شمار می روند. هر فرد در طول شبانه روز چندین ساعت از وقت خود را صرف تماشای تلویزیون و یا گوش دادن به رادیود می کند. امروزه به دلیل پیشرفت سریع علم و دسترسی آسان به این دو رسانه پرطرفدار افراد نه تنها در خانه هایشان بلکه در محل کار ، مترو ، خیابان ، و حتی در محیط اینترنت نیز می توانند ساعاتی از وقت خود را صرف تماشای تلویزیون و یا گوش دادن به ایستگاه رادیویی مورد علاقه شان کنند. اکثر کسانی که در ایران زندگی می کنند به دلیل سرعت پایین اینترنت محل سکونت خود قادر به تماشای تلویزیون و یا دریافت ایستگاه های رادیویی از طریق اینترنت نیستند و شاید هم نرم افزار های متفاوتی را که در این زمینه ساخته شده اند امتحان کرده باشند که هیچ کدام به طور قطعی قادر به دریافت تصاویر و صدا از اینترنت نبوده باشند.
شما با کمک نرم افزار AnyTV می توانید حتی با سرعت بسیار پایین اینترنت محل سکونت خود شبکه های تلویزیونی سراسر دنیا را مشاهده کنید و به برنامه های رادیویی پخش شده از سوی کشور های مختلف جهان گوش دهید. این نرم افزار با پشتیبانی و دریافت بیش از 2800 کانال تلویزیونی و 5000 ایستگاه رادیویی موجود در سراسر جهان به یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین برنامه های منتشر شده در این زمینه تبدیل شده است. همچنین به شما این امکان را می دهد که برای دسترسی سریعتر به شبکه های مورد علاقه ی خود آن ها را در خود برنامه ذخیره کرده و در صورت نیاز بدون اتلاف وقت به آن ها دسترسی داشته باشید و یا در لیست کانال های موجود جستجو کنید. از ویژگی های دیگر این نرم افزار می توان به امکان بروز رسانی کانال ها و اضافه کردن شبکه ای خاص به لیست کانال های موجود اشاره کرد.
برخی از امکانات این نرم افزار :
- قابلیت دریافت 2830 کانال تلویزیونی.
- قابلیت دریافت 5170 ایستگاه رادیویی.
- مشاهده و دریافت کانال ها با سرعت پایین اینترنت.
- امکان فیلتر کردن برخی از کانال ها.
- قابلیت بر روز رسانی کانال های موجود.
- امکان اضافه کردن شبکه یا ایستگاه خاص.
- قابلیت جداسازی کانال ها جهت دسترسی سریعتر.
- امکان جستجو در کانال ها.
- داشتن تنظیمات مربوط به دریافت.
- داشتن محیط زیبا و کاربر پسند.
- داشتن حجم مناسب.
- و ...

دانلود فایل دانلود فایل  
حجم فایل: 1.60 مگابایت
پسوردپسورد فایل : www.patoghu.com
منبع منبع

بازی بسیار زیبای ندای وظیفه Call of Duty 5

alt

بازی call of duty (ندای وظیفه) یکی از بازی های پرطرفدار در PC و همین طور Ps2 و کنسول های دیگر بازی است و حالا ما برای شما ورژن جاوای این بازی را قرار داده ایم تا بتوانید در موبایل خود این بازی را با گرافیک بالا اجرا کنید.این بازی برای انواع گوشی های نوکیا و سونی اریکسون که جاوا (JAR) را پشتیبانی میکنند قابل نصب و اجراست.برای نصب نیز کافیست فایل را به گوشی خود انتقال دهید و سپس آن را اجرا کنید تا مراحل نصب انجام شود. با توجه به مولتی اسکرین و جاوا بودن بر روی اکثریت گوشی های موبایل قابل اجرا است.
این بازی به صورت جاوا می باشد و بر روی اکثر گوشی هایی که جاوا پشتیبانی می کند قابل نصب می باشد.

alt-دانلود کنید با حجم 396 کیلوبایت

 

پسوردپسورد فایل : www.patoghu.com
منبع منبع

نرم افزار قرآن کامل برای موبایل uQuran v0.12 با ترجمه انگلیسی

منبع : www.patoghu.com

نرم افزار موبایل : نرم افزار فوق العاده ای را برای شما عزیزان آماده کردم با نام uQuran v0.12 . قران به صورت کامل با خطی زیبا به همراه ترجمه انگلیسی در این نرم افزار است . ضمنان این برنامه ی موبایل با فرمت جاوا ارائه شده است و قابلیت نصب بر روی بیشتر گوشی های موبایل از جمله گوشی های صفحه لمسی را نیز دارد.هم اکنون می توانید این نرم افزار موبایل را از سایت  پاتوق یو دریافت نمایید.

نقل از ارش98


دانلود فایل دانلود فایل  
حجم فایل: 778 کیلوبایت
پسوردپسورد فایل : www.patoghu.com
منبع منبع

ساخت قاب های زیبا برای عکس های شما توسط ACDSee Picture Frame Man

منبع : www.Patoghu.com
بسیاری از کاربران امروزه در سیستم های کامپیوتری خود از عکس ها و تصاویر مختلف نگهداری می کنند. ویرایش عکس ها و انجام اعمال مختلف بر روی تصاویر توسط کاربران امروزه با استفاده از نرم افزارهای مختلف بسیار راحت می باشد و بسیاری از افراد برای سرگرمی و همچنین زیبا سازی تصاویر خود این اعمال و افکت ها را بر روی تصاویر خود قرار می دهند. نرم افزارهای بسیاری توسط شرکت های مختلف تولید کننده برنامه ها و نرم افزاری که در زمینه ساخت نرم افزارهای گرافیکی فعالیت می کنند اقدام به تولید ابزارهای ویرایشی این چنینی می کنند.

در این مطلب یکی از این نرم افزارها را به شما معرفی می کنیم.

ACDSee Picture Frame Manager نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن ها کاربران قادر به ایجاد قاب ها و افکت های زیبا بر روی تصاویر می باشند. این نرم افزار دارای ابزار کاملا گرافیکی می باشد که کاربران با چند کلیک به آن ها دسترسی خواهند داشت. در این نرم افزار مدل های بسیار زیادی از قاب ها برای قرار دادن بر روی عکس های مختلف و با توجه به موضوع عکس ها موجود می باشد. همچنین از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به قابلیت ساخت آلبوم های تصویری با قابلیت پخش آنها اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از معتبر ACD Systems می باشد.

 

ویژگی های موجود در این نرم افزار:

- توانایی ساخت قاب های متعدد برای انواع عکس ها

- قابلیت مدیریت بر قاب ها و قالب های عکس

- دارای ابزار ویرایشی

- توانایی ذخیره سازی در فرمت های مختلف

و ... .


دانلود فایل دانلود فایل  
حجم فایل: 17.18 مگابایت
پسوردپسورد فایل : www.patoghu.com
منبع منبع

بازی ماهیگیری زیبا و کم حجم کامپیوتر - بدون نیاز به نصب -Angeln

منبع : www.patoghu.com



بازی ماهیگیری Angeln 2010 در سبکی زیبا و پرطرفدار را برای علاقه مندان به بازی های کامپیوتری کم حجم در نسخه پرتابل تهیه و برای دریافت در وب سایت فارسی زبان  پاتوق یو آماده کرده ایم. در این بازی ماهیگیری شما می توانید به مکانهای مختلفی رفته و به انجام ماهیگیری بپردازید که البته گفته شود در ابتدا برخی از این مکانها قفل می باشد که شما می توانید با پیمودن یکایک مراحل آن خواهید توانست اقدام به بازگشایی آن مراحل و مکانهای مورد نظر کنید. شما در این بازی ابزارهای مختلفی از ماهیگیری را با خود به همراه دارید که با توجه به مهارت خود می توانید آنها را در جای جای این بازی مورد استفاده قرار دهید.
و اما بازی یا نرم افزار پرتابل چیست ؟

خیلی مختصر گفته شود که بازی ها و نرم افزارهای پرتابل به مجموعه ای گفته می شود که نیاز به نصب و شناساندن فایلهای نرم افزاری مربوط به آن ها در سیستم نمی باشد و تنها با یک کلیک نرم افزار یا بازی مربوطه با تمامی امکانات قابل اجرا خواهد بود.
بدین منظور پرتابل " قابل حمل " گفته می شود که می توان این نرم افزارها و یا بازی ها را بر روی دستگاههای ذخیره سازی , به خصوص فلش دیسک ها ذخیره نمود و با جابجا کردن , آن را بر روی هر سیستمی اجرا و از مزیت های آن استفاده کرد.


دانلود فایل دانلود فایل  
حجم فایل: 72.51 مگابایت
پسوردپسورد فایل : www.patoghu.com
منبع منبع